Sider

onsdag den 27. juli 2011

Ny erhvervelse..

Jeg har altid været af den opfattelse at det der med værktøj - det er noget min kæreste og far tager sig af. Men igår overgav jeg mig, dog til et billigt sæt fra IKEA - den den af det er min far nok ikke så stolt af.
Men på trods af lang tids kamp mod værktøj i min lejlighed, har jeg allerede brugt mit nye fine sæt to dagen - så måske var det slet slet ikke så dårlig en idé med det værktøj.



Synes nu selv det er ok af en værktøjskasse at være - plus den fylder ikke meget, så der er stadig plads til alle mine nødvendige ting :-)

Efter at have brugt hele dagen på hygge med min mor i de københavnske bydele, og oven på den noget nye oplevelse med værktøjet - inviterede jeg min kæreste på mini sandwichs, mums det var lækkert!


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar