Sider

onsdag den 3. august 2011

Sommer idyl i Danmark

De sidste dage har jeg tilbragt i familiens nærvær. Min far fylder år, så bedstemødre og nære venner har været samlet. Det har været nogle dage med dejligt vejr og gode oplevelser.



Billederne viser mere end ord. De er taget forskellige steder på en tur fra vestsjælland til mine forældres hus i Nordsjælland.

Blandt andet blev den medbragte frokost nydt i Ejby havn, et dejligt stille og smukt sted.




Det blev igår besøgt forskellige gårdbutikker med diverse lækkerier. Billedet herunder er en stor økologisk gårdbutik med masser af lækre økologiske varer. Både der dyrkes på stedet og der importeres.


En tur til stranden i Dalbyhuse blev det også til, så fødderne kunne blive kølet lidt ned i den dejlige sommervarme.


I aften skal vi blandt andet have min fars berømte ribs og vanilje is, med ribs fra haven, mums.
I mine forældres have er der masser af smukke farver, både hyben, blomster og ribs er hvad der pt er at finde.





Min mor laver en skøn salat med havens bær, hindbær fra Rokkedyssegård og skimmel ost.



Synes denne fine sommerfugl skulle med i dagens indlæg, selvom den ikke så meget med noget andet end at den symbolisere sommer har at gøre. 

Dejlig onsdag til jer!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar