Sider

tirsdag den 5. juli 2011

Aftenhygge med lækker mad, chokolade panderkager og godt selsskab.

Igår aftes var jeg samme med en god veninde, jeg har kendt siden bh. klassen. Hun rejser desværre et halvt år til Australien om lidt, så vi måtte lige hygge en sidste gang inden hun tager af sted. Dog kunne vi ikke få taget os sammen til at sige farvel, så det bliver udskudt et par dage endnu.

Jeg glemte at tage billeder af hovedretten, der bestod af frikadeller, stegte kartofler og mozeralla salat, rigtig sommermad!

Desserten der bestod af chokoladepandekagerne skal I dog ikke snydes for et billede af. Jeg har ikke smagt hjemmelavet chokoladepandekager før, men det kan klar anbefales, specielt med lækker sommerfrugt til.




Nu vil jeg sætte mig ud i det skønne vejr med en skål friske danske ærter, som ifølge mig er indbegrebet af dansk sommer!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar