Sider

mandag den 18. juli 2011

Shorts i fine farver, og smukke sommer smykker

Det er lidt tid siden jeg sidst har lavet et indlæg, det beklager jeg - men har haft hænderne fulde med diverse aftaler.

Forhåbentligt er sommeren ikke ovre, men bare ikke begyndt endnu - i såfald vil jeg stadig kunne bruge mine nye fine shorts, synes den røde farve er dejlig sommerlig, og den klassiske beige er uundværlig! Jeg fandt begge parene på slutudsalg - så de gode køb er ikke slut endnu.


Smykker er et af de accessories der ALTID er at finde på mig, selv om søndagen når det ellers er det hyggelige tøj der kommer på :-)

Disse fine øreringe er fra butikken Pico, der både ligger på Østerbrogade og i indre by - jeg har flere af deres fantastiske smykker, men disse er nogle af mine yndlings.

2 kommentarer:

  1. Hej Sarah!
    ville bare lige høre om du vidste hvad de der blomster ørestik hedder?
    VH. sigrid ;)

    SvarSlet
  2. Hej Sigrid
    Jeg ved ikke om de har et egentligt navn, men de har dem i rigtig mange farver, og er altid at finde(hvertfald på Østerbro). Tror umiddelbart det er de eneste blomster ørestikker de har - de kan klart anbefales, har selv erhvervet mig endnu et par siden.
    Håber du kan bruge svaret, ellers må du endelig sige til :)
    Mvh
    Sarah

    SvarSlet