Sider

søndag den 10. juli 2011

Is i sommervarmen

Is er for mit vedkommende en af de bedste ting ved sommeren. Jeg har derfor valgt at lave en lille is anmeldelse. Min store kærlighed for hjemmelavede gammeldags is, stammer nok fra de mange ture i det danske med mine forældre. Hvert år har vi nogle faste steder vi besøger og får is. Et af stederne er i Dragør havn, hvor man får store is for ingen penge.
Et andet sted jeg og min familie besøger hvert år, er en is bod i Tisvildeleje, stranden er skøn, der er en hel utrolig boheme stemning - og deres is er fantastiske, desværre har jeg hørt at det gamle is hus er blevet nedlagt, og der nu ligger en Paradis is i stedet, men mon ikke det går alligevel.


Heldigvis har jeg en kæreste der også elsker is, og vi er så småt begyndt at finde vores is steder. Et af dem er is huset ved søen i Tivoli, her laver de italienske is, de smager helt fantastisk, samtidig med at de er helt okay prismæssigt.

Herfra vil min istur fortsætte. Hvis jeg finder nye gode issteder, vil det selvfølgeligt komme frem her :-)
God søndag til jer alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar