Sider

onsdag den 24. august 2011

Et brag af en lørdag aften!

Lørdag aften stod på endnu mere pigemiddagshygge. En af mine gode veninder havde inviteret på lækker mad.

Først denne lækre tomat suppe



Efterfulgt af maks lækre pizzaer, 4 forskellige udgaver - MUMS! Fik desværre kun billeder af to af dem.




Ud over pigehygge skulle vi også se hende fantastiske søde lille hundevalp Dumle, og eftersom han er en sand fotomodel skal han også have en plads i dagens indlæg ;-)


Sidst men ikke mindst skal dette fine værk også med, min veninde har lavet det i fri hånd - jeg synes det er VILDT flot! Desværre blev kvaliteten af mit foto ikke det bedste - beklager jeg.



Pigemiddage og pigehygge med gode veninder kan man aldrig få for mange af! Husk veninderne, ellers forsvinder de ;-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar