Sider

torsdag den 25. oktober 2012

Bloganbefaling: The Food Club

Tror egentligt jeg tidligere har anbefalet denne skønne blog - meeen den fortjener det igen, specielt efter jeg har afprøvet en del opskrifter derfra.

Mens I læser dette indlæg sveder jeg over en 24 timers eksamen - hvilken bedre overspringshandling end at lave et planlagt blogindlæg :)

Har på det sidste prøvet disse tre lækre opskrifter - alle med MEGET succes!

Lækker græskarsuppe - som faldt i begge køns smag!



Nemt æble/kanel brød - perfekt til efterårets kulde



Upside-down blommekage - kan stadig nås til gode priser.


Sidste billede har jeg hapset fra The Food Club egen arkiv, da jeg ikke havde et selv.

Alt ved denne blog er lækkert, lækre opskrifter, lækre billeder - og en umiddelbart rar og dygtig personlighed bag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar