Sider

søndag den 20. maj 2012

Ugen der gik 19+20

Jeg beklager den megen stilhed her på bloggen, og lover at efter d. 31 maj skal det hele blive bedre. Aflevere nemlig semester projekt der.


Jeg har tænkt over hvor smukt et rådhus vi har i København, i en dyster aften himmel

Jeg har spist årets første grønne ærter - mums!

Jeg har endnu en gang skrålet med på fredagsrock - denne gang til Medina

Jeg har indlogeret mig i svensk hytte i 5 dage med min projektgruppe, med den smukkeste udsigt til skov.

Jeg har kigget på seje dyr i Øresundsakvariet, det er faktisk lidt skræmmende hvad der findes at liv i vores hav!


 Jeg har været til børnefødselsdag, med en RIMELIG sej lagkage - jep, alle bundene er hver sin farve.


Jeg har endnu en gang ladet mig fascinere over alle de smukke blomster der kan være i min gård, i København!

Håber I hænger med indtil jeg vender stærkt tilbage :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar