Sider

onsdag den 23. maj 2012

I wish..

At jeg kunne spendere HELE min dag ude i det FANTASTISKE vejr! Men sådan er det ikke når man studere og skriver projekt - regner stærkt med en fantastisk dansk sommer, så denne tids indespærring ikke følelses som snyd.

Har dog besluttet at nattetimer, morgentimer og dagtimer er rigtige gode at bruge på projekt - så solen i det mindste kan nydes i aftentimerne.

I aften står den på picnic i solen - og jeg glæder mig til at komme lidt uden for :)

Men det var slet ikke det indlægget skulle handle om... Jeg har i dag indtaget årets første homemade icecoffe, og ih hvor den var god! 


Lavede den ikke helt som man skal, med blender osv. Men snød med lidt néskaffe, kold mælk og vand og en sjat af den SKØNNE vanilje sirup jeg fik i fødselsdagsgave. Har ikke brugt den før i dag, og den var al ventetiden værd - MUMS! Den er fra Baresso, kender af gode årsager ikke prisen.

Håber I andre ikke er lige så uheldig som mig, så nogle af jer kan nyde det skønne vejr(ved der er et par stykker eller to af jer, der er på den heldige side!)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar