Sider

mandag den 7. maj 2012

Ugen der gik 18

Er blevet inspireret af andre bloggerer til at lave et ugen der gik indlæg. Så det er min plan at gøre for fremtiden.

Der har været stille på bloggen grundet travlhed, både den gode slags med masser af gode oplevelser, og de mindre gode slags med masser af projektskrivning.


Jeg har kigget på alle de smukke blomster i min gård, mens jeg har læst teori til projekt.


Jeg har skrålet med på Alphabeats sange til fredagsrock i tivoli, med skønne veninder!


Jeg har gået dejlig tur i skønt lørdagsvejr - hvor der blev kigget på redningshelikopter der landede på Rigets tag - det er altså sejt lige meget hvor mange gange man ser det!


Jeg har spist god durumrulle fra Konya Kebab, med udsigt over Københavns kanal - må give alle mine anmeldere ret, det er GODT, og det er altså store ord fra en anti kebab pige :)

Igår fik jeg lækre pasta og meatballs hos los parents, men glemte at tage billeder :(


Ingen kommentarer:

Send en kommentar