Sider

søndag den 23. oktober 2011

I kærlighedens tegn

I fredags var det 6 år siden jeg fik min kæreste. Det skulle klart fejres med hygge.

Først en tur i Tivoli og kigge på deres fine udsmykning - må dog indrømme at jeg synes det er lidt opreklameret. Men det er altid hyggeligt at gå en tur rundt i haven, specielt om aftenen når alle lysene er fine.



Efterfølgende var vi på running sushi, hvilket jeg elsker - der er masser af lækker sushi og det kører forbi lige ved siden af hvor man sidder.


Fortsat god weekend i kærlighedens tegn!

1 kommentar:

  1. Tillykke med årsdagen!
    Hvor ser det hyggeligt ud :)
    Har forresten oprettet en ny blog, og sat den gamle på standby. Du kan følge mig på min nye blog her:
    http://trussemus.blogspot.com/

    Håber snart vi finder en dag vi kan ses <3

    SvarSlet