Sider

tirsdag den 6. marts 2012

De halve år har også deres ret

Holdt i weekenden 23,5 års fødselsdag med en veninde, de halve år er stærkt undervurderet - og da vi begge går ind for en god omgang fest blev der holdt halv års fest.

Høsten af lækkerier var langt større en min vildeste fantasi - så tusind tak til de af jer der følger mig her :)

Der blev bagt 80 pizzasnegle, købt mange liter sodavand og store mængder chips og dip - alt hvad der følger med en god fest.

Det var en fest lige efter min smag - helt til den lyse morgen (dog ikke sikker på underboer og overboers begejstring var lige så stor.)

De fleste af de bedste venner var der, og synes de fine ting de havde med skal vises frem - dog kun et uddrag.

Gode vine, en af dem med en fin kinesisk lykke dims - sikker på den nok skal bringe mig lykke i mit 23,5 år!

Lækker kaffesirup med tilhørende kaffe - så kan der laves lækre iskaffer til sommer.

Tid til gode minder med gode venner - glæder mig!


En stor og smuk orkidé - som kan minde mig om at sommer og forår er der snart!


Yndlings parfumen 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar