Sider

onsdag den 28. december 2011

Back

Så er jeg atter tilbage, efter en lang stilhedsperiode på bloggen. Det skyldes intens projektskrivning, efterfulgt af en omgang intens familie hygge. I projektskrivnings perioden så jeg kun min gruppe, så dejligt at tilbringe masser af tid med min familie og min kæreste!

Vil mægtig gerne vise dette sine sæt jeg bl.a. fik i julegave.



 

Fik det fine sæt af min kæreste, det har hængt på mig lige siden jeg åbnede det juleaften :) 
Andre fine julegaver blev det også til, bl.a. de sneakers i sort jeg skrev om i dette indlæg, de er super fine, og glæder mig til at få den i brug snarest! Var så heldig at få en masse lækre gaver, altid dejligt!

Om et par timer får jeg besøg af min "pap lillesøster" fra Jylland, glæder mig til en masse pigehygge med hende!

Håber jeres jul har været lige så dejlig som min!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar