Sider

søndag den 7. juli 2013

Shoes on sale

Som de fleste er bekendt med, er det udsalgssæson. For mig er udsalgssæsonnen oftest lig med nye sko :)

Dette års udsalg har budt på tre fine par, specielt de røde og vans'ne har allerede fundet kærlighed med mine fødder.



 Har længe ledt efter et par sorte heels her til sommer, så disse på Asos faldt lige i min smag -  til en god pris :)

Udover de sorte heels har jagten også stået på en sommersandal der også kan bruges i hverdagen, altså ens fødder kan holde til i længere tid :) Disse har boet på mine fødder siden de kom med posten i denne uge! De er ligeledes fra Asos.



Sidst men ikke mindst har Vans fundet vej til min samling. Har i længere tid overvejet om jeg skulle have et par. Så da jeg så disse i Naked til halv pris slog jeg til. Det at de er russkind gør dem endnu mere fordelagtige, samt den fine detalje med carmo stoffet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar