Sider

mandag den 4. juni 2012

Ugen der gik 21+22

Det er da en dårlig start jeg har fået mig på "ugen der gik", må næsten omdøbe det til ugerne der gik :)

Håber at få lavet om på det nu hvor projektet er afleveret, og der kun er 1 eksamen til sommerferie!

Har i de sidste to uger:

Spist masser af picnic mad.



Spist årets første dejlige sommer-is.



Shoppet 3xbirger strik på Malene Birger lagersalget til scoop priser.



Hygget mine lørdage aftenener med ham den flotte, med popcorn, og is osv. fra de forgående collager.



Blevet snusforkælet af min søde mor, med Cola og muffin, mens der skulle læses korrektur på projektet. 



Og så selvfølgelig været til distortion, hvor jeg bl.a. drak champagne af plastisk-kop fordi en god veninde havde fået flot karakter :)


Nu må vi se hvad den kommende uge byder på at sjov og ballade!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar